:( :)

Hej vet inte om det blir något mer inlägg i dag för internetet laggar söndr! Men men.
I går hade jag en rolig dag med Vickan hahha:D Men vädret hade något i mot oss för det spöregnade hela dagen:( När vi kom in i stallet efter att ha cyklat ner var vi sjöblöta, Hästarna lika så, men vi tog in dom och dom fick torra täcken på sig:) Sen städade vi mitt skåp. Mamma hade mockat åt oss innan hon åkte till jobbet så vi hade bara hö påsarna kvar att göra. Hade ingen större lust att rida men jag kom ut i rgnet med Chico. Vickan hade kamran med sig och fottade mig och Chico inifrån stallet<3 Red lite "dressyr" liknande arbete, det gick okej eftersom att ingen av oss hade lust. Chico tittade besviket på mig när vi borstat klart och jag kom med tränset. Men han måste gå eftersom att det är hoppträning i dag<3 När vi skulle åka hem frös jag så mycket att jag inte fick på mig vantarna hahha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0