.....

Som Matilda berättade igår var vädret inte det bästa, tråkigt för oss som ville fota mycket. men vi kan trösta er med att några foton blev det. Jag stod i stallet och fota medan Matilda red på gårdsplanen, bilderna får ni imorgon pga att kameran är kvar hos Matilda.
Varenda gång Matilda och jag planerar något är det antagligen dåligt väder, för mörkt eller något annat. De ställer till det för oss helt enkelt, sorligt men sant.

Ikväll blir det hoppträning med Akros eller Felicia, det ska bli kul! Helst vill jag nog ha Felicia men det blir nog Akros ändå. Jag har inte ridit Akros så mycket och nu går han dessutom på ett nytt bett så känslan blir lite annorlunda, det kan kännas stumt och som om han går med huvudet i backen, hänger med huvudet mer än vanligt.
Felicia har jag ridit lite mer på till exempel christerträningen. Dock så blir hon lätt nervös och är hon på det humöret går det lite sådär..
Jag längtar verkligen till på lördag då vi hämtar hem Silverado, vi har faktiskt redan planerat debuten, Lilla hageby kamrat hoppning 1 juni, 80 och 90 så vi har god tid att träna och lära känna varandra. jag hoppas att vi kommer bli ett bra team som ni kommer se på tävlingsbanorna framöver:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0