Fråga 11

1. En bild på favorithästen
2. När & varför jag började rida
3. Det här behöver jag träna mer på
4. Det här är jag bra på
5. Någon jag aldrig kommer glömma.
6. En sak som aldrig får hända!
7. Min största rädsla inom ridsporten
8. 10 saker du inte visste om mig
9. Min favoritgren
10. Min högsta dröm
11. Saker du gör vardagligen (i stallet och till vardags)
12. Varför får hästar och ridning mig att må bra?
13. En bild som gör dig lycklig
14. En bild jag aldrig publicerat förut
15. Bild på min bästa vän och varför han/hon är det
16. Något jag vill göra
17. Någon jag vill träffa
18. Någon jag vill träffa igen
19. Mitt motto
20. Någon jag träffar vardagligen
21. Såhär vill jag att mitt liv ser ut om ca 20 år
22. Någon som älskar dig
23. Någon jag skulle riskera livet för
24. Mitt mål med ridningen

Haha intresant att veta=D Svar: Nej

Men i allafall skola, bus hem, stallet, mat, läxor, bloggar, läser blogga. Inte i den ordningen kanske=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0