I will always love you

Tack!
Det finns inga ord
Jag träffade dig för första gången för mer än två år sen
Du var liten, tjock och outbildad
Jag letade efter en läromästare
Jag tyckte det kändes osäkert att rida dig
Men vi hade dig på prov i ungefär två veckor
Två veckor blev till ett köp
Två veckor blev till två månader
Jag låg ofta och grät när vi skulle hoppa
Du stannade och jag ramlade av
Igen och Igen
Men efter blod svett och tårar
Kom triumfen
Det gick att hoppa
Det gick att tävla
Början av 2011 gick jag som på moln
Placeringar i varje tävling
Vinster
Två månader blev till två år
Även om L:a inte gick så bra
Och även om vi aldrig startade Medelsvår
Och även Om det aldrig blev något SM
Det blev inte äns någon nolla i L:a
Så kommer jag aldrig glömma vad du gjort för mig
Jag kommer aldrig glömma hur vi stod där november 2010
Och hur vi står här April 2012
Med en ponny som Jag med hjälp av träning har tagit till L:a hoppning
Till att hoppa en meter banor
Till att gå dressyr i form i alla gångarter
Till att få att lita på mig<3
Jag älskar dig så J#vla mycket
Det kan ingen ändra på

Även om vår historia slutar här så tar snart en ny sin början





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0