Sorry!

Sorry att jag inte har bloggat på jätte länge! Men har inte haft tid den här veckan. Har haft mycket läxor och har varit i stallet mycket.

I onsdags tränade jag dressyr för Sofia. Det gick jätte bra vi tränade på serpentinbågar med midja. Det var riktigt kul. Det brukar det ju vara när man rider för Sofia! Jag tror också att Chico tyckte det var kul han trampade på fint. Han trampade under sig och "växte" under mig. Det är så himla kul när han går så bra=D

Och i torsdags var det hoppträning för Fia=D Det gick väll så där, han var inte riktigt med på noterna. Men han hoppade hela tiden och var inte dum på något sätt. Men han var lite segare än vanligt. Han kanske hade träningsvärk eller något efter dressyren. Det var ju bara på kombinationen som jag fick driva mer än vanligt, så att han skulle räcka över sista hindret. Det var väll igentligen det som kändes som att det inte gick bra för han rev det sista hindret någon gång. Jag har ju blivit väldigt kritisk mot mig själv, fast det igentligen går bra. Jag vet ju hur det kan kännas nu ner det börjar gå så bra. Hade varit över lycklig efter den här träningen för ett år sen=D

Och i fredags red jag för faster Carina=D Han var lite stel i början, men blev rätt så snabbt mjuk=D Jag är övertygad om att Chico tycker att det är kul att träna för Carina! Så fint som han går där gör han inte hemma. Han visar sig värkligen från sin finaste sida! Och dom andra som kom in i ridhuset tycker han är jättesöt. Och det är han ju verkligen. Men bara för att man är söt betyder inte det att man är bäst på allt. Vi jobbade mycket med skänkelvikningar och det gick ricktigt bra, jag tror nästan att det är min vecka den här veckan! Allting går ju bra!

Och i dag har jag jobbat på tävlingarna hemma sen klockan 7 till kolckan 16.00. Har haft riktigt kul! Tävlingen började vi 9 och sen det stog jag på banan hela tiden, flaggen och jag blev bästa vänner kan man säga=D Så mycket som jag har använt den i dag, har jag aldrig använt den förut:) Och i morgon är det ju ponnytävlingar hemma så då ska Chico och jag vara med. Det blir bara en L:C (80cm) men kommer bli riktigt kul<3 Hoppas det går bra! Men nu ska jag äta och sen ska jag ner till stallet och skritta ut på Chico. Han har ju bara ridits ut två gånger den här veckan och det är ovanligt det brukar ju vara så att vi rider ut mer än vad vi rider på banan:)
Sen efter jag har ridit ska jag smörja allt tills i morgon. Det finns mycket att göra innan man ska tävla<3 Ska duscha Chico efter vi skrittat ut beroende på vad klockan blir:) 

Men nu ska jag äta!

Simma lungt:)


Du är mitt allt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0