Helt rätt?

Jag har precis läst ett inlägg som jag håller med om till 100%.
Ni hittar det här!
Jag tycker det är sjukt bra skrivet och håller med till 100 som sagt!
 
Jag tycker inte allt är priser och rosseter, SM EM. Meningen är väll endå att man ska ha kul med sin häst i första hand. Priser och sådant är väll bara ett plus i kanten? Och tänk vilken cool kännsla om man och hästen har tagit sig till exempel, em eller sm och bara haft kul tillsammans, inte kännt någon stress eller press på sig. Och känner att det inte gör något om man vinner eller förlorar bara man har kul och gör sitt bästa. Sen kan man ju alltid hoppas, på det bästa.
"Alla" (många) rider bara för att vinna och prestera, skiter i om man rider farligt osv.
Är det rätt?
Vad tycker ni?
Är jag helt knäpp som tycker så här?
Man kan väll ha lika kul om man tävlar klubbtävlingar eller SM?
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0