Räddningen

Nu har jag precis kommit hem från stallet.
Våran hovslagare har räddat mig igen;) Hon kunde komma i dag, så nu har Chico nya skor på sig:) Ett problem mindre! Men jag har fortfarande rätt så många kvar. Fattar inte hur jag ska hinna med allt i dag! Chico ska ridas, och hans utrustning ska smörjas plus mina stövlar. Sen ska han duschas så att han är ren och fin plus att man och svans ska "trimmas". Sen ska jag ju packa också:D
Lite stressigt kanske men, men:D Kommer bli jätte kul att åka imorgon, kommer helt klart bli den roligaste veckan på sommarlovet:D
Nae nu har jag inte tid att blogga mer, nu ska jag packa:)
Ska försöka blogga mer sen!
Sötisen på bilden<3
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Söt ponny :)

2012-08-05 @ 12:04:11
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0