Bloggar

Vilka bloggar läser jag? Det är väldigt många men de som jag läser i princip varje dag är!

  1. Ponnysannning www.ponnysanning.com
  2. Nellie Berntsson www.Nellieberntsson.se
  3. Johanna Grant www.johannagrant.se
  4. Kristina Warg www.Kristinawarg.se
  5. Malou Kastman www.Maloukastman.blogg.se
  6. Sara Carlsson www.carlssonpataket.se

Vad är det som gör att jag fastnar för en blogg? Jag vet inte riktigt, många uppdateringar och mycket bilder. Gärna åsikts inlägg och sånt. Utrustningsinlägg och outfits är något jag också gillar. Jag gillar att läsa sådana bloggar som drivs av sådana som är äldre. De äldre skriver på ett "mognare" sätt. Johanna Grants blogg gillar jag därför, hon skriver ofta långt och väldigt fint, utan förkortningar och sånt. Det gillar jag!


Strunta i att det står Myvick, den var till en gammal blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0