Visste ni att?

...  att Mysak är korsning Gotlands Russ + Arabiskt Fullblod?

...  att Jag har aldrig varit utanför Europa?

...  att jag kan inte sova om knappen på datorskärmen lyser, det går inte!

...  att Mysak och jag har 16 rankingpoäng?

...  att Jag har 38 rosetter och 10 plaketter?

...  att Jag ramlade av Tarzan igår?

...  att jag har tränat fälttävlan två gånger?

...  att mina favorit citat kan ni se under bilden?

...  att den första raden i simply the best stämmer in så bra på Mysak, se under bilden!

...  att Mysak är världens bästa häst!




Foto: Ankihhc

Simply the Best
You're simply the best, better than all the rest
Better than anyone, anyone I've ever met


Even the best fall down
Sometimes


Don´t dream your life
live your dream


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0