Chico 2 juli

Har sagt det många gånger men jag säger det igen min ponny är en ängel!
I dag har jag ridit dressyr på den bästa ponnyn i världen. Han skötte sig jätte bra hela tiden;) Sisst jag red dressyr gick det så dåligt att jag inte kan beskriva det varken jag eller han var på humör den dagen. Men i dag har varit en dag när nästan allt fungerar;)
 
Eftersom att jag red Peppar när mamma jobbade hade hon ingen häst att rida så hon gav mig lite tips och så:)
Jag jobbade med lite skänkelvikningar, volter, cerpentiner och bra galoppfattningar och hallte så att han skulle lyssna på mig. Han blev lite stark då och då men lyssnade så fort jag gjorde lite större halvhalter. Han var mjuk och fin för skänklarna och jobbade rätt med ryggen nästan hela tiden;) Vad mer ska man säga? Han var bara bäst! Jag har en fråga om ni kan några bra dressyr övningar. Skulle vara kul att testa något nytt;)
 
Synd att mamma inte filmade eller fottade men men.
Min ängel som föll ner från himmlen och ner till jorden<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0