Facebook och Tv

Rubriken säger ju rätt mycket;) Jag är inne på facebook och har inte så mycket att göra. Tänkte göra ett inlägg och så men vet inte vad jag ska skriva om!
 
I dag red jag ut på Chico, vi had jätte mysigt red "galoppstigen". Han var pigg och glad som vanligt;) Imorgon blir det hoppträning för Wanja, tagga tagga tagga! Det är första gången jag rider för henne och så har inte Chico hoppat på typ en vecka så han kommer nog tycka att det är jätte kul;) Efter träningen ska jag sova över hos Vickan, för imorgon bär det av till ULLARED! :) Undra hur mycket jag får med mig hem? Förra gången blev det rätt mycket saker.
Kanske inte blir så mycket bloggande torsdag och fredag, men då vet ni vart vi är och vad vi gör:) Blir destå mer bloggande när vi kommer hem:) Tänkte göra lite tidsinstälda inlägg så ni har lite att läsa om i alla fall:)
 
Mamma ska filma i morgon så det blir garanterat en film den här eller nästa vecka:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0