Glad!!!

Hej igen nu är jag hemma igen efter en sjukt rolig vecka. Kommer skriva mer om den i morgon orkar inte nu:)
 
Igår var jag i alla fall på sharpman och hittade lite saker. Dom har ju lagerrensning nu så vi åkte dit, dock var det välldigt utplockat men men. Igentligen skulle jag köpa den där kingsland tröjan som jag lagt upp flertal gånger på bloggen men den fanns ju så klart bara kvar i M och L och jag måste ha XS eller XXS så det gick ju inte på långa vägar. Men hittade en HV Polo tröja i stället:)
 
Och sen när jag kom hem i dag hade min ridväst kommit enkligen! Tack mamma och pappa för ridvästen:)
 
Känner mig rätt duktig som köpte dom andra sakerna hahha:P Men nu blir det att spara pengar ett tag, jag vill ju till falsterbo nästa år och då behöver jag nog spara lite till dess:) Tror att det blir mång köp där hahah det är typ ett år kvar och jag länktar redan:D
Hihhi kände att jag behövde dom här, har hört att många tycker att dom är jätte bra vad tycker ni? I tanke på att Chico och Peppar inte är så renliga av sig:D
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej!
Va gärna med och tävla om en valfri bloggdesign :)
http://fridablombergs.blogg.se/2012/july/va-med-och-tavla-om-en-valfri-design.html#comment

2012-07-29 @ 01:06:20
URL: http://fridablombergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0