Hej :)

Hej, sorry att det blev lite bloggning av mig i går. Men mamma och jag har smörjt alla sadlar, träns, sadelgjordar, grimmor och mina stövlar. Det tog lite tid  om man säger så och vio har ändå två träns kvar att smörja.
Det låter kanske inte så mycket men det är det i alla fall tycker jag det.
 
4st träns
4st sadelgjordar
3st sadlar
2st lädergrimmor
Mina stövlar
Och ett pannband
 
Det tog väll någon/några timmar men nu är det gjort! Skönt!
Nu ska jag äta frukåst sen ska jag in till norrköping och gå i afärerna med min kusin och Marcus (lillebror). Sen ska vi sova där också. Så kan inte lova så mycket bloggning i dag heller men lite blir det väll:)
Ni har väll inte glömt att delta i bloggtävlingen, det är inte måga dagar kvar nu:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0