Hiss & Diss

Det var en stund sen det kom upp en hiss och diss på bloggen så jag tänkte göra en nu ;)
 
Hissar
Hissar det här JW schabraket, för att jag tycker det är jätte snyggt!
 
Jag gillar också dom här botsen cool färg och stilrena:D
 
KL har verkligen lyckats med den här! Så snygg;)
Den här har dom också lyckats med skulle inte tacka nej till någon av dom!
 
Dissar
Sen har jag ju också några dissar.......
Jag tycker bara att det här är ett stort misslyckande. Förlåt ni som har den men jag gillar den inte.
Det här schabraket ser nästan ut som en gammal möbel enligt mig, förlåt igen alla som har det men jag tycker inte riktigt om det.
 
Vet inte
Vet inte vad jag tycker om det här. Kan nog vara ganska gulligt på en liten ponny:)
Vad tycker ni?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0