Kingsland?

Såg dessa på Linns blogg och antar att hon tänkte ungefär samma sak som jag.
Vad hände där??
 

 
Har nog aldig i hela mitt liv sett en fulare kavaj.Kavajer ska väl ändå vara rätt stilrena, visst är det snyggt med lite roliga detaljer men varför det där stora svarta på ärmarna, helt obegripligt för mig.
Det känns som vårat älskade kingsland börjar tappa stinget lite.
Inte så mycket nytänkande, nya färger som misslyckas, totalt misslyckade färgkobinationer.
Tråkiga grejer rent ut sagt.
Dessa grejer tycker jag är stora misslyckanden, tråkiga eller helt enkelt fula.
 
 
Som tur är så finns det ju iallfall ljusglimtar lite här och var, det här är RIKTIGT ögongodis för mig!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0