Minimin bloggtävling!

Såg att Vickan gjort några påstående som ni skulle hitta tre falska i, och komentera dom. Ska göra samma sak vet att det är lite att hermas, men eftersom att Vickan är på väg till falsterbo så kan nog inte hon blogga så mycket och det är ju helt förståligt! Heller hur? Så det betyder ju att jag måste blogga mer så klart:) Vad vill ni att jag ska blogga om då? Komentera gärna det här nedan!
 
Nu kommer lite påstående då:D Dom två som har mest rätt får en stor länk i ett senare inlägg:) Som kommer ut på söndag:)
Här kommer dom!
 
* Jag har hoppat högre en 1m
* Jag har tävlat LB med Chico
* Jag har haft två egna hästar
* Jag går i idrottsklass
* Jag har alldrig glömt banan när jag tävlat
* Jag är inte fjortis 
* Jag har alldrig funderat på att sälja Chico
* Jag är 14 år
* Jag har välldigt höga krav på mig själv
* Jag hatar att vara ensam
 
Kan någon få alla rätt?
 
Bilder från januari i år:)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har hoppat högre en 1m , Ja

* Jag har tävlat LB med Chico , nepp

* Jag har haft två egna hästar , jaaaa

* Jag går i idrottsklass , jaaaaa

* Jag har aldrig glömt banan när jag tävlat , nej aldrig

* Jag är inte fjortis ,neeeej det är du inte

* Jag har alldrig funderat på att sälja Chico , joo kanske

* Jag är 14 år , jaaaaaa

* Jag har välldigt höga krav på mig själv , ja

* Jag hatar att vara ensam , neej

2012-07-12 @ 20:16:03
Postat av: Mathilda g

Förra komentaren var från mej , mathilda g , men jag glömde skriva i innan :))))

2012-07-12 @ 20:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0