Så söt!

Så söt! Älskar verkligen sådana här små söta ponnyer. Har nog alltid gjort det jag tycker dom är betydligt sötare än många av dom större ponnyerna. De är ofta mer personliga en de större hästarna, de har mycket mer villja och så! Jag gillar det:) Kan dock inte säga så mycket om personlighet och vilja då jag aldrig haft någon stor häst. Chico har ju också mycket personlighet och det men endå. När man lär känna dem så har man en vän för livet typ:) Hahhaa om jag skaffar mig en gård när jag blir stor har jag nog garanterat en sådan här söt ponny de kan helt enkelt inte vara fula.
Det är inte så att jag inte gilla större hästar eller ponnyer absolut inte det finns sådana som är precis så som jag beskrivit här över, men jag tycker att det är välldigt många som bara tycker att de är söta men inte så mycket att rida och så vidare. Jag tyckte att de är coola! Titta visst kan den här ponnyn hoppa!
 
Jag vet inte om det är för att jag kom så nära Smile och verkligen blev ett med henne vi förstod varandra. Kanske inte så konstigt eftersom att vi hade henne i 7år men ändå. OBS jag red självklart inte Smile i 7år, Maja hade ju henne i nästan två år men hon är ju med i familjen bara att lillasyster red henne i stället för jag:)
Skulle tagit en film på henne om jag hade någon, men den här ponnyn är också jätte söt:) ( måste göra en film på henne någon dag):)
 
Du var en stjärna som föll ner från himlen och ner till jorden till mig, nu är du tillbaka där uppe och ser ner på oss. Jag saknar dig av hela mitt hjärta♥ R.I.P Smile jag älskar dig för alltid och förevigt♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0