sharpman?

Ska antagligen till sharpman i dag, jag har kommit fram till att jag "behöver" ett schabrak till eller vill ha är väll mer sanning då!
 
Jag "behöver" ju ett nytt ljusblått schabrak till bootsen, men jag vill samtidigt ha JW schabraket och nu kan jag inte bestämma mig!
 
Vilket tycker ni jag ska köpa? Ett mörkblått till eller ett ljusblått? Det är ju den stora frågan:D
 
Men ni kan väll komentera vad ni tycker? Det skulle hjälpa mig väldigt mycket!
Har luvan til det här schabraket vad tycker ni?
Tror ni bootsen passar till det här schabraket?
 
Kommentera vad ni tycker!

Kommentarer
Postat av: Vickan

Hv Polo!

2012-07-20 @ 10:37:49
URL: http://www.vmryttare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0