Svar på frågor

Har fått några frågor av en och den undrade om jag kunde svara i ett inlägg, och det är klart jag kan:) Ska försöka svara så bra jag kan:)
 
Dom handlar om Chico bara så att ni vet:) Om ni har några frågor är det bara att ställa dom. Kommer alltid försöka svara så bra jag kan:)
 
Hur gammal är han nu? Svara gärna i ett inlägg :) och tävlar ni? Och sattsar på det eller bara för skojs skull? Är han c ponny? Hur hög? Och till sist, hur lång är du? Menar absolut inte att du är för lång eller så nu :)
 
Chico fylde 19år i februari i år, så han är ingen ungdom direkt.
Vi tävlar lite inte så mycket om man säger så.  
Jag satsar inte så jätte mycket det är klart att jag vill att det ska gå bra, men felfrit är jämt målen. Placeringar och sådant är ju bara extra kul men inget krav om man säger så. Nöjd om jag går felfritt som sagt.
Ja han är C-ponny och är 1,35m:)
Jag vet inte riktigt hur lång jag är typ 1,62m kanske.
 
Hoppas att du som ställde frågorna blir nöjda med svaren:)
 
 
 
Tycker det är jätte kul att ni ställer sådana här frågor, det visar att ni bryr er:) Då är det jätte kul att blogga när man känner att någon läser och bryr sig:)
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0