Tagga!

Taggar till terrängträningen i dag kommer bli hur kul som hellst!
Min lilla prins kommer tycka det är jätte kul!
Sist var det första gången jag gjorde det och Chico har inte gjort det på dom tre åren jag haft honom så han blev som ung igen<3 Hahha fast han tycker nog inte att han är så gammal. Man blir ju bara så gammal som man gör sig eller hur?!
Jag slår vad om att det är många hästar som är yngre än honom och ser mycket äldre ut!
Eller tycker ni han ser gammal ut? Ser han ut att vara 19?!
Min ängel utan vingar<3
Du betyder mer än allt för mig<3
Den enda gången vi backar är när vi tar satts!
Hoppar du hoppar jag!<3
Så är det bara!
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ni är så fina tillsammans! <3

2012-07-30 @ 11:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0