Drömmar och Mål

Jag har precis som alla andra drömmar och mål, utan mål har man inte mycket att kämpa för.
Med Mysak var allt klart, målet var att rida Msv b, drömmen var ponny-sm. Jag kunde sitta och titta efter nationella tävlingar, fråga hur långt det var till  södertälje, fråga om det var för långt att åka till Kalmar. Även om vi aldrig kom så långt hade vi iallafall kommit en lång bit på vägen, hade jag haft ett år till, då hade ni banne mig kunnat se oss där på ponny-sm!
Med Silver har jag fått möjligheter jag aldrig kunnat drömma om, en ung och grön ponny med kapacitet för de högsta klasserna, men för att lyckas krävs mål, planering och massa träning. Så här får ni mina mål med Silver!

2012

Hoppning: 
Tävling:
Rida stadigt L.b (1m) med placeringar, vara redo att debutera L.a våren 2013. Hitta mer samspel och kunna börja rida lite mer omhoppning och sånt.
Träning: Börja vänja oss vid höjderna, hoppa ca 110, 120 på träning med bra känsla och flyt, hitta samspelet.

Dressyr
:
Träning: Hitta samspel så vi kan utvecklas och kanske vara så bra att vi skulle kunna rida en L.b 1a på bra procent.
Tävling: Starta någon träningstävling

Slutgiltiga mål:
Hoppning:
Starta Msv B och helst nolla!
Dressyr: Tävla L.a Dressyr

Dröm: Rida Ponny-sm( har ni hört det förut?)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0