Har tröttnat!

Hej har tröttnat på vår header! Så i dag kommer det en ny förhoppningsvis:) Det kommer också komma några bildbombre, så håll ögonen öppna!
På tal om något helt annat, Vickan och jag hör hur det börjar regna och tittar ut och nu är allt blött! Hatar regn! Som tur är så ska Chico bara skrittas i dag så slipper allt spöregn! Vickan och jag hade ju tänkt att jag skulle fota henne när hon ska rida så nu får vi se hur det blir med det! Tycker synd om dom som ska tävla på NORF i dag, då underlaget inte var det bästa i går heller. Dom fick gräva kanaler på banan för att vattnet skulle försvina!
Näe nu måste jag gå Vickan och jag ska spela kort och den här gången ska jag inte förlora!

Ett litet smakprov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0