Hej igen;)

Hej igen;D Förlåt att jag inte bloggat dom två senaste dagarna men har haft fullt upp, och då menar jag det. Och specielt förlåt till Vickan som har fått driva bloggen stjälv, och jag lever Vickan. Kommer försöka blogga mer nu, men kan inte lova något.
Igår var jag hos mormor och morfar nästan hela dagen. Vi skrubbade garaget så att vi skulle kunna måla det i dag;D Det är typ mitt och min kusins "sommar jobb" i år hahha:D Sen skulle jag klippa mig vid klockan 5. Jag har tästat något jag alldrig gjort förut:D Jag har färgat håret hahha:D Det blev brunt med slingor :D Jag är jätte nöjd:D Har inga bilder så kan inte visa er nu men det lär ni ju se snart;D Sen när jag var klar sprang jag ner till stallet och släppte ut hästarna i sommarhagen:D Vilket betyder att jag lever!
I dag har jag som sagt målat mormor och morfars garage med kusinen:D Det blev faktist jätte bra dock ofrade jag en tröja och ett par mjukis:( Hahha mindre kul. Vi har också badat och ätit jordgubbar sen har jag hunnit rida också.
 
Hoppas att ni förstår varför jag inte hunnit blogga också:D Imorgon ska jag och min kusin måla det sissta sen blir det stallet:D Kommer ett roligare inlägg senare promis;)
Saknar fjället grymt mycket ;D Måste åka med varandra nästa år med Vickan:D<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0