Hej:D

Hej vet att det var länge sen jag blogga och förlåt för det:D Men vet verkligen ionte vad jag ska skriva om, snälla kan inte ni ge mig några tips? Det är ju ni som vet vad ni vill läsa om:D

I dag har jag badat andra gången i en sjö i år:D Kan inte säga att det var så varmt för det var det inte men det gick att bada i. Hahah när jag kom upp igen frös jag så mycket att tänderna skakade hahah Johanna frös inte lika mycket som mig, hon skrattade åt mig för att jag frös så mycket:D Johanna har sovit hos mig sen i fredags, och kommer att stanna några dagar till, hoppas vi:D

Kom ihåg att skriva vad ni vi läsa om. Så jag vet vad jag ska skriva om och så får ju ni läsa vad ni vill läsa om:D Se u:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0