Längtar!

Tänkte skriva lite om vad jag ska göra i sommar skriver bara det som är specielt eller vad man ska säga;D Det kommer inte i rätt ordning bara så att ni vet ;D
 
Längtar verkligen till vecka 32 då Vickan, jag och Klara ska till skogslottens ridläger;D Kommer bli så kul att träffa Alice och Amanda igen;D Har ju inte träffat dom sen ridlägret slutade förra året. Hoppas vi hamnar i samma stuga i år igen:D Saknar att rida för Anita också, vi gjorde så roliga övningar och det gick bra nästan hela tiden. 
Och det här året kommer det vara extra roligt för det går ju så bra med Chico nu. Vi känner varandra in och ut, vi vet vart vi har varandra;D Det här blir andra gången vi är där igentligen skulle det bli tredje gången men 2010 bröt jag ju armbågen, så då fick Tessa ta min plats. Men i år har jag inte tänkt skada mig;D haha. Kommer bli hur kul som helst i alla fall;D
 
Sen ska jag ju på ridläger hos min faster också;D Hur kul som helst. Träffa släkte sola bada och rida så klart, hur mysigt som hällst. Hoppa och rida dressyr och uteritter är alltid lika kul;D Särskilt om man gör roliga övningar som vi brukar göra;D Det ända som är tråkigt är att Smile inte kan va med. Det var ju med henne jag åkte med första gången och sen dess har hon alltid varit med.
Men det är ju så klart innan skogslottens ridläger;D
 
Det blir väll en tur med husvagnen också. Men vet inte ricktigt vart en;D
 
Längtar verkligen tills sommaren kommer igång eller vad man ska säga:D
 
Just det jag ska träna fälttävlan också för Wanja;D
 
Ska någon mer som läser bloggen på ridlägret då? ;D
Söta kisse missen <3
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda & Alice

Det kommer att bli jätte kul att träffa er med! :) vi längtar jätte jätte mycket vi med!!! :) <3

2012-06-29 @ 16:08:26
URL: http://twostaars.blogg.se
Postat av: Johanna Rapp

Jag ska gå :) Även Filippa, Bella och Lina.

2012-06-29 @ 22:55:12
URL: http://johannnaarapp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0