Lite sisådär halvtråkigt, onödigt inlägg

Ni som har bett om outfits får era i eftermiddag!
Och glöm inte att anmäla er alla till vår bloggtävling!
Ni som bad om priser på Matildas outfit, det har också kommit ut!
 
Jag har nog inte talat om att jag ska tävla på Rappestad på lördag, en Ld ((80cm) bedömning A.Stil och en Lc (90cm) bedömning A:0 A:0 allså två faser. det blir första riktiga tävlingen för mig och Silver så jag är inte lite taggad.
Matilda ska kanske, kanske också dit, men iget är bestämt.
 
Idag blir det dressyrträning igen och kanske en liten film!
 
 

Kommentarer
Postat av: bella

Då får du lycka till och så hoppas vi på två fina ritter! ;):)))

2012-06-26 @ 16:07:54
Postat av: Rebecca Eisengarten

sv: Okej :)

2012-06-26 @ 16:10:03
URL: http://jumpingqueens.blogg.se
Postat av: Linnea

Jag skulle vilja ha två outfits till mej och champis, en tävlings och en vanlig :) <3

2012-06-27 @ 13:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0