Ni är bäst!

Statistiken slog verkligen i taket igår, vi fick faktiskt hela 68 unika, det är stort för oss!
Om ni fortsätter så här bra lovar vi bättre inlägg, fler inlägg och ännu fler bilder. Jag tänker lägga upp bilder från en ponnygrupps hoppträning igår där bland annat Mysak var med, sen kommer det även dyka upp bilder från min hopträning igår. 
 
Hoppträningen igår gick faktiskt riktigt bra! Visst var han pigg men inte lika kaos som han kan vara. visst blir fortfarande vissa hopp lite muppiga och så men vi börjar hitta varandra mer och mer.
Vi skulle göra en väldigt snäv sväng som jag tyckte var helt omöjlig. Första gången hoppade han stillastående, andra gången fick jag inte ens runt honom utan han fortsatte rakt fram men tredje gången kom vi runt någolunda bra. Vi slutade med att hoppa en bana på 1m med ett enstaka hinder 110 med lite kluriga svängar.
Han skötte sig faktiskt riktigt bra även om jag "plockade" lite för mycket innan vissa hinder som kom ur sväng. Vi red en klurig linje där man först hoppade ett räcke fortsatte några galoppsprång längs med långsidan och sen svängde in och hoppa ett räcke på ca 1m. Där korta jag av svängen rätt mycket men han tog tag i det jättebra och vi kom perfekt där hela tiden. Jag känner verkligen att jag litar på honom i hoppningen.
 
 
Bilderna kommer!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0