Nya stövlar

Behöver köpa nya stövlar då mina har blivit för korta i skaftet.
Men det finns ju hur mycket som helst att välja på. Allt från Tretorn till De Niro och sen är det där med priset.
Jag vill inte lägga ut en hel förmögenhet på ett par ridstövlar. Det känns ganska onödigt eftersom jag sliter på dem.
Det ska var bra kvalité eftersom de ska användas på både träning och tävling. De ska vara självklart vara sköna och snygga.
 
Personligen är jag lite kär i Tretorn Falsterbo men trött på Tretorn Advance.
Sen har jag en liten hatkärlek till De niro Ramses 2
 
Så vilka av dessa tycker ni är snyggast?
 
1. Tretorn Falsterbo GTX
 

 
2. Tretorn Advance

3. De niro Ramses 2
 
4. Mountain horse supreme high rider
5. Bocaj
6. De niro Ramses 3
7. Verdeus
 
Personligen gillar jag tretorn falsterbo GTX och mountain horse, men vilka gillar ni bäst?
 

Kommentarer
Postat av: Olivia

Skara hästsport rear ut Falsterbo stöveln för 999kr nu :)

2012-06-23 @ 20:29:05
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se
Postat av: Camilla

Matilda Sparrenhök har såna där Tretorn Falsterbo! Och förut hade hon ett par bruna Tretorn Advance :D

2012-06-26 @ 11:44:08
URL: http://robstenforever.bloggplatsen.se
Postat av: Rebecca Eisengarten

Vad har du för storlek? Har ett par nästintill splitter nya pioneer, som tyvärr har blivit förstora för mig då jag tappa så mycket i vikt! :)

2012-06-26 @ 12:34:23
URL: http://jumpingqueens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0