Om dagen ;)

Nu har Johanna åkt hem:( Kommer sakna henne sjukt mycket. Men vi ses väll snart igen. Snart ska jag ner till stallet och rida Peppar och Maja ska rida Erkan:D Kul kul. Sen ska vi mocka och så, ni vet. Sen ska vi hem och inte göra så mycket. Så skönt med sommar lov! Alltså jag är ju en kvällsmänniska och kan vara uppe så "länge" jag vill typ:D Det är välldigt nice.
Ska ladda filmkamerna nu, så den har laddat färdigt tills i kväll. Sissta hopplektionen i dag, så då måste mamma filma får se om det kommer upp någon film. Är inte så bra på att göra filmer och så plus att jag inte är medlem på youtube.
Känns som att det kommer gå bra i dag:D Hoppas i alla fall det.
Ska försöka hinna blogga mer sen;) Annars vet ni vad jag gör:)
Peppis får stå för bilden <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0