Peppar 21/6

Nu har jag kommit hem från stallet. Peppar var super i dag. Han lysnade jätte bra och var pigg och framot. Vi red en sväng i skogen, i vanliga fall skulle han varit rädd för mycket, han är ju lite feg av sig. Men i dag har han inte varit ett dugg rädd, i dag kunde han till och med gå först:D Modiga ponnyn:D Det fanns inget kvar av Nasse i dag, som jag brukar jämföra honom med. Jag gillar honom bara mer och mer. Älskade lilla ponny:D Kommer bli så lädsen när vi måste lämna tillbaka honom. Men så är det ju, han är ju en i familjen nu eller vad man ska säga. Han har ju nästan varit hos oss ett år nu, så det är ju inte så konstigt, vi har ju lärt känna varandra nu. Och jag har alldrig träffat en gosigare häst. Han älskar att vara med och bli borstad. Så mysig:D
 
Så söt<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0