Svar på fråga:)

Hej tänkte svara på några frågor innan jag somnar;)
Kommer ni ihåg när vi hade en frågestund med det blev inte så mycket med den? Då fick vi i alla fall en fråga om jag ska sälja Chico när jag blir för stor.
Nej det ska vi inte göra. Tanken är i alla fall inte så. Han kommer få bo kvar hos oss;)
Sen fick jag en fråga på när jag skrev om min vecka. Då var det någon som fråga om Chico inte hade någon ledig dag.
Det har han oftast en gång i veckan ibland 2, 3 gånger. Vet inte hur jag tänkte när jag skrev det inlägget:)
Aja det var det nu ska jag sova. Natt på er;)

Kommentarer
Postat av: johanna

Jag har en fråga till dig Matilda! Shabraket du har när du tävlar? Var har du köpt det? :)

2012-06-13 @ 19:04:18
URL: http://allroundtjejen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0