Utveckling?

Har fått bilderna av Vickan nu och dom e jätte fina:D Tack så mycket för dom Vickan:D Har jämfört bilderna med bilder från två och ett halvt år sen och oj vilken utväkling!

Eller håller ni inte med mig?
Har utvecklingen gått åt rätt håll?


Jag tycker i alla fall att han ser mycket bättre ut nu än vad han gjorde då. Vi har tagit ett stort steg åt rätt håll, i både dressyr och hoppning.

Jag kommer ihåg när den första bilden togs, det var den första gången han gick i form nästan hela passet. Jag var så glad då, för att jag lärt mig hur jag skulle rida honom. Nu känns det som att jag nästan kan alla hans knappar. Allt går så bra nu igenfört med då. Det går åt rätt håll om man säger så. Ett tag känndes det som att inget skulle gå, att han bara skulle springa ifrån mig och inte lyssna. Men träningarna har gätt resultat. Det tycker i alla fall jag. Vad tycker ni?

Jag älskar dig Chico<3'

Dom andra bilderna kommer någon annan dag:D och glöm inte att kommentera utmaningar till oss:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0