When you hold me like this you know my heart skips a beat

 
Nobody´s perfect
Det är det detta inlägg handlar om, ingen är perefekt. Alla har brister.
Lika viktigt som det är att veta om sina brister är det att veta om sina starka sidor.
När jag hopptränar för Christer får var och en säga några saker som gick bra under ridpasset samt några saker som man måste träna mer på. När man ska säga saker man måste träna mer på kommer man på massa saker men när man ska säga saker som var bra, då är det helt tyst.
Jag har massa saker inom ridsporten som skulle kunna vara mycket bättre. min handstälning till exempel. Jag välter ner en av händerna ( kommer dock inte ihåg vilken just nu) så man får lite cykelstyrekänsla. Jag har blivit bättre på det men tränar fortfarande mycket på det.
Mina fötter. När jag hoppar står de ut från hästens sidor. Det ser grymt fult ut och hela min sits förstörs, ajabaja.
Innan har jag varit lite dålig på att träna seriös dressyr, Men jag har skärpt mig nu!
 
Det är betydligt svårare att komma på saker jag är bra på. Jag tycker själv jag anpassar mig efter hästen ganska bra. Är lugn på en hetare häst eller är peppande och framåt på en seg häst.
Annars vet jag inte, jag kanske är modig? Haha jag är så dålig på det här.
 

Kommentarer
Postat av: Olivia Gustavsson

Sv: tack ! Haft en bra dag?:)

2012-06-23 @ 21:50:43
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0