Hej

Hej har precis kommit hem. I dag har det varit en rätt ok skoldag. Vi skulle vara ute på idrotten i dag, men klantig som man e glömde jag att vi skulle vara ute så jag tog med mig inne kläder i stället. Så då måste man ut och gå i stället. Jag trode att det skulle bli tråkigt, men i stället blev det riktigt kul. Jag och Linnea gick upp på Ramunderberget och tog lite bilder som vi skulle visa för idrottslärarna, så att dom kunde se att vi gått dit vi skulle. Det var riktigt varmt ute, härligt. Efter skolan gick jag och klippte mig. Klippte bara topparna men det blev ganska mycket kortare då det var väldigt slitet, är i alla fall nöjd med det. Sen fick jag vänta på mammas jobb eftersom jag missa bussen. Därför jag kom hem så sent. Nu ska jag göra lite läxor sen ska mamma och jag ner till stallet får se vart vi rider i dag. Lär bli rätt mörkt=D

Kommer lite bilder från "idrotten" senare eller i morgon=D







Vet att jag redan har laddat upp bilderna, men har inte så många bilder som e fina, och dom här gillar jag väldigt mycket samt dom som vi tog i lördags :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0