Älskar min ponny!!!

Är det bara jag som har den bästa ponnyn i världen?

I dag har jag tränat dressyr med världens bästa häst, för Carina. Tänk att det är så kul att åka till linköping med hästen. Kan vara för att det går så bra när jag rider för Carina eller så är det att jag bara tycker att det är så roligt! Det har med andra ord gått .... bra! Han har varit helt fantastisk i dag så här bra har det alldrig gått innan. Träning ger resultat kommer ihåg hur han var i början alltså då jag hade noll koll han gjorde allt som han ville! Jag var lite liten på honom och han var jätte stark. Han hoppade dom hinderna som han tyckte såg kul ut och han sprang som baraden. Men jag har lärt mig rida honom nu och han lyssnar mycket bättre nu. Det är därför jag blir så himmla glad när det går bra:)

Vi jobbade med sidvärdsrörelser och volter och så tränade vi mycket på avbrott, för att dom skulle lyda ordentligt. Det var riktigt kul:) Mamma filmade också får se om det blir någon film någon dag. Hur många vill ha film?

Nu sover jag säkert för detta är ett tidsinställt inlägg. Hahha blev lite sent karnse men men:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0