Kunde inte låta bli!!!

I dag har Vickan och jag jobbat på NHS, ska skriva mer om det senare eller i morgon. Iallafall jobbade vi på norrköpingshorseshow, där har dom ju lite afärer nu när det är stora tävlingar. Så Vickan och jag har så klart kollat runt när vi hafft tid. Fick med mig lite hem hahha:) Ett par JW ridbyxor och en hv polo piké! Kännde att jag var i stort behov av nya ridbyxor då jag bara har ett par! Kunde helt enkelt inte låta bli att köpa pikén fast jag bara skulle köpa rid byxorna.
Hiss eller diss? Vad tycker ni?

Den här fasst i lila, ser rosa åt på bilden med den ska tydligen va lila!:)

Och dom här blå ridbyxorna!:)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag har lika dana :)

2012-05-18 @ 21:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0