Outfits!

Nu har jag suttit här och photshopat fram endel outfits! Hissa och Dissa gott folk!

Marinblå och Lila
Denna skulle jag inte säga nej till! Jag ät totalt nerkärad i denn modell på stigbyglar, ett par sådana i mörkblått ska köpas in när jag får råd.


Svart, Grå och Lila/Rosa
Denna tyckte jag var stilren men med utstickande detaljer. Schabraket är dödligt snyggt, dock kanske inte till en skimmelvalack? Tröjan är sjukt snygg


Gul
haha denna var lite oseriös, lite mycket kanske? Men man kan ju plocka bort delar ur den! dock älskar jag Schabraken, stigbyglarna och pannbandet!

Turkos och brun
Denna tycker jag är stilren men med färger som piggar upp, älskar Hv polo schabraket och de turkosa stigbyglarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0