Snabbt inlägg sen stallet

Hej tänkte bara göra ett snabbt inlägg innan jag cyklar ner till stallet. I går sov jag över hos Victoria vi hade roligt som vanligt, och då kan man säga att vi skrattade rätt så mycket hahha:)

I dag var det skola igen blää! Så tråkigt, spesielt om man har en massa prov att plugga till. Så nu vet ni vad jag ska göra när jag kommer hem från stallet. Har typ tre fyra prov till med den här och nästa vecka. Så det är bara att träna:( I dag har jag också haft jätte ont i huvet! Kändes som om någon slog mi med en hammare! Hahha inte riktigt men endå. Men man kan ju inte gå hem från skolan första dagen efter man har varit ledig i 4 med helgen och dom röda dagarna det går ju bara  inte så jag har kämpat på.

Men nu ska jag cykla ner till stallet och rida ut på Chico. Hoppas på att hinna göra ett inlägg till innan det blir natt! I så fall blir det lite bilder från helgen:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0