Tagga!!!;)

Sitter hemma och har inget att göra! Vad ska man göra liksom, när man är ensam hemma. Har inga läxor att göra, inga måsten och så! Finns inget att titta på, på TV. Men om en halv timme kommer mamma och vi ska åka ner till stallet och göra iårdning Chico till hoppträningen;) Hoppas det går bättre än förra gången, jag hade ingen bra känsla efter träningen sisst. Även om det inte var något större fel om man säger så. Men sisst var jag ju inte så pigg heller, men i dag är jag taggad till tusen. Kommer bli hur kul som hällst! Hela dagen har varit bra i dag alltså! Till och med skolan har varit ok! Och nu slipper jag vara ensam också för nu kom pappa hem. 

Jag gjorde ju ett inlägg igår då jag sa att ni fick bestäma vad jag skulle skriva om i dag. Men tänkte inte på att det var torsdag i dag så jag ska göra inlägget i morgon i stället. Hoppas det är OK;) 

Hittade lite bilder från träningstävlingen på smedby som jag lovade att ladda upp men glömmde bort, ops!
 

OK jag vet att bilderna inte är så bra dom är tagna med min mobil+ att Chicos huvud ser gigantiskt ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0