Taggar:)

Ska snart sova eftersom att det e tävling i morgon:) Men tänkte bara göra ett snabbt inlägg. I dag har varit den bästa dagen på länge! I solan såg vi på film på två lektioner så dom räknas knappast som lektion. Så vi hade bara två lektioner som vi jobbade på:) Nice! Plus att vi slutade klockan ett!:) Eftersom att min buss inte går fören halv tre så gick jag ner till focus (ungdomsgårn) med några vänner. Vi hade jätte kul! Sen kom Victoria ner när hon slutade. Planerna ändrade sig lite då, hahha. Till det bättre. Jag följde med Vickan hem och efter en stund så åkte vi upp till SRS. Vickan red Silver och jag försökte fotta lite med mobilen men det gick inte så bra då jag och den inte riktigt kom överens. Sen åkte jag med mamma och handlade. Sen när vi varit hemma en liten stund kom Vickan:) Vi åkte ner till Chico och Peppis bus och red Chico medans mamma långerade Peppar. Vi han också med att duscha Chico inför imorgon. Har gått i ett i dag men det har varit riktigt kul. Men nu ska Vickan och jag sova så att vi orkar med morgon dagen.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0