Veckan=D

Den här veckan kommer typ se ut så här=)

Måndag: I dag är jag hemma från skolan för att vilar upp mig. Då jag varit försyld och haft ont i huvet. Men måste endå ner och fixa stallet och så sen ska jag träna lite inför provet i morgon. Får se om jag rider en lite sväng.

Tisdag: Först skolan som vanligt. Ska rida ut på Chico träna till ett prov och så.

Onsdag: Skolan. Rida dressyr på Chico på banan och så. Träna till provet och inte så mycket mer.

Torsdag: Skolan. Hoppträning med Chico för Fia och inte göra så mycket mer.

Ferdag: Skolan. Rida ut på Chico och fixa lite inför tävlningen.

Lördag: Tävling på NFK med Chico. Blir en LD och en LC. Hoppas det går bra. Efter tävlingen ska jag rida Peppar.

Söndag: Har inga planer just nu Chico ska vila om han inte gjorde det i dag. Ska rida Peppar inget mer en så är bestämt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0