Dressyrträning

I dag är det dressyr träning i linköping, för bästa faster.
Kommer bli jätte kul! Ska ha med mig både Chico och Pirran. Det blir första träningen för tränare med henne. Det kommer bli kul. Vi får se hur det gå. Har inga krav. Det får gå som det gå. Men det kommer bli kul, att få lite tips om hur jag ska rida henne och så. Samt träningen att åka iväg till nya ställen och se hur hon beter sig och så. Men det tror jag kommer gå bra. Det gick ju bra när vi åkte till kullerstad. Hennes ägare ska åka med och titta på och så, det kommer bli kul.  
Mamma kanske ska filma, så vem vet det kanske kommer upp någon film. Vi får se. Det kommer i alla fall att komma två inlägg om hur det gick med båda två.
Min fina!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0