Längar...

Längtar som tusan till Stockholm horse show 2012!
Det ska bli hur roligt som helst. Att få se på storsagen show, duktiga ryttare, underbara hästar och dessutom världens bästa goa Stockholmare (Jag vet inte om du har någn blogg Ida)
Ska någon av er bloggläsare ner dit?
Jag ska ner dit lördag eftermiddag-kväll + att jg kanske håller till på mässan lite tidigare på lördagen.
Det kliar verkligen i fingrarna efter att få gå på mässan. Jag har ju några saker inplanberade att köpa men jag hoppas att det blir lite pengar över som jag kan köpa något annat för :) kanske ett nytt schabrak eller något liknande.
Vi ses i Globen Lördagen den 1 december 2012!
 

Kommentarer
Postat av: Emma Skärnell

Hoppas vi ses då ;))❤❤❤❤

2012-11-16 @ 11:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0