Fredag, hur mycket bättre kan det bli ?

Fredag, fredag, fredag!
 
Nu äntligen är det helg! Den här veckan har varit sjukt jobbig och tråkig, därav dålig bloggning.
 
I dag har varit en riktig mysfredag. Sov hos Vickan igår tills idag. Vi hade sovmorgon, för det var en halloween dag på skolan i dag. Så alla skulle vara utklädda. Hade tänkt strunta i det, men det blev inte så. Vi slutade 14:00, som vanligt. Men vi hade inga lektioner så det var ju inte direkt jobbigt. När jag kom hem tog jag cykeln ner till stallet och tog in hästarna, och gav dom eftermidagshö. Hästarna vilade i dag, så jag cyklade hem. När jag kom hem åkte vi till linköping, gick på hööks och tittade lite. På vägen hem köpte vi med oss kinamat! Riktigt nice! Sen har vi tittat på X-factor och gustavsson tre trappor. Efter gustavsson tre trappor åkte mamma och jag ner till stallet och kvällsfodrade hästarna. Och nu gör jag inget specielt, är inne på fb och har tråkigt.
 
Jätte tråkigt inlägg, men vet inte vad jag ska skriva om. Kom med förslag nu i massor!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0