My hero♥

Vem är min förebild? Vem är det jag ser upp till? vem är egentligen min idol?
När jag var liten hade jag soom många andra hästtokiga ungar sagt Malin Bayard. Kanske någon känd sångerska som Rihanna hade också fått slinka med.
Men idag vet jag inte riktigt, när man får veta hur ens idole egentligen är suddas bilden ut.De kanske inte är så bra trots allt?
Jag tycker Roffe, RGB, Rolf Göran Bengtsson är en grym ryttare, Han rider otroligt bra, så bra skulle jag vilja bli någon gång. Det var en kändis, någon jag ser upp till.
Men de verkliga hjältarna som man ser här och nu, som står där vid ens sida, utan att vika , utan att falla.  De som samlas runt en , lyssnar på en här och nu och ser en. Inte som en i mängden.
Min familj , mina vänner , mina tränare , Silver och alla andra. Ni är mina idoler. För att ni vill vara med mig och står ut med mig. Fast jag är lite "speciell" och kanske lite svår ibland ;)
Ni är bäst mina vänner , fantastiska är vad ni är, sanna hjältar!
My heroes
Och en miljon andra, tack för att ni finns


Kommentarer
Postat av: mathilda

Vickan, du är BÄST !!!!!!!!!!!!!!! :D <3

2012-10-02 @ 20:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0