Silverado veckoplanering v.42

Silverado veckoplanering v.42
 
Måndag:
Uteritt
Tisdag:
Dressyr
Onsdag:
Dressyrträning för Affi
Torsdag:
Vila (skritt vid hand)
Fredag:
Uteritt
Lördag:
Hoppning
Söndag:
Dressyr / Bommar

Gör ni också veckoplaneringar till era hästar?
Berättra om hur era veckoplaneringar ser ut om ni har några!
När jag gör mina veckoplaneringar brukar jag tänka så att:.
* När har jag träning, vlken slags träning är det?
* En vilodag ska finnas med på schemat
* Han ska helst bara hoppa en gång i veckan, undangtag är  t.ex Christerträningar
* Han måste bara gå i skogen minst en gång i veckan. Bara gå i skogen menar jag inte bara skritta fram utan hela ridpasset.
* Det ska finnas med 2-3 dressyrpass.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0