Sorry

Dålig uppdatering i dag igen, och det är lika med dålig statistik. Sorry det är verkligen dåligt av mig. Känner att jag inte orkar med någoting mer, är helt slut. Det har varit en lång dag i dag. Fast jag har typ inte gjort någonting, det låter ju helt sjukt. Men det är så. När jag inte har något att göra blir jag helt seg och död typ.
 
Men i dag har vi i alla fall släppt ihop hästarna. Det gick jätte bra, tur det. Pirran har ju gått i en egen hage bredvid Peppar och Chico, för att dom ska kunna bekanta sig vid varandra innan vi släpper ihop dom. Dom står ju bredvid varandra i stallet också men det ät inte riktigt samma sak. Men det gick som sagt jätte bra! Eftersom att vi ändå var i stallet så mockade mamma och jag boxarna och fixade i stallet, innan vi åkte hem. Sen har jag städat mitt rum också. Det var väll på tiden. Man kunnde knappt se golvet. Ok nu överdrev jag lite men jag har dammat och dammsugat, lite så.
Vid typ 3 halv 4 åkte vi ner till stallet och red Pirran. Det gick bra men skriver mer om det i ett senare inlägg. Mamma sprang med, för hon vill inte att jag ska rida Pirran ensam fören vi känner henne bättre och så. Chico och Peppar har vilat i dag. 
 
Sen har jag väll inte gjort så mycket mer i dag. Har tänkt se en film innan jag ska sova men vet inte vilken, några förslag?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0