Chill

Chill vecka i skolan den här veckan! Hahha den här veckan kommer äga! I dag slutade vi 13:40 så kortdag = nice! Imorgon är det inget specielt har vanliga lektioner 15:25 tror jag. På torsdag är det en ........... bra dag! Vi ska hjälpa till på ramundertrollet som är nästan hela dagen, så jag tror att vi slutar efter det. Så nice! Om det är som jag tror att det är så har vi inte en enda lektion den dagen. På fredag är inget så speciel vi slutar som vanligt14:10 finns inget att gnälla på den här veckan.
I dag har jag skrivit inlägget om mig själv nu, så det kommer upp framöver. Ha ögonen öppna!
 

Kommentarer
Postat av: Ponnysmurfarnas ♥

Just nu pågår det en tävling på vår blogg om ett supersnyggt fleecetäcke med hals från Svea-Sweden, och genom att ta någon minut av ditt liv för att anmäla dig har du chans att vinna detta!
Här hittar du tävlingen: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/2012/september/vinn-ett-fleecetacke-med-hals-fran-svea-sweden.html#comment

 - Kram, 
Ponnysmurfarna

2012-09-19 @ 13:05:13
URL: http://www.ponnysmurfarnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0