Dålig bloggning jag vet!

Hej ingen bra uppdatering i dag heller, men har en anledning till det med. Måste igenkligen sova nu, men men. Har ridit båda ponnyerna i dag och det gick sådär Chico reds ut så det blev inget ansträngande. Inget jobbigt bara mys. Han skötte sig fint. Peppar där emot var inte alls lika bra. Jag red ut med honom ensam, och jag vet att han blir nervös. Han var så duktig ända tills vi skulle rida hem igen! Då ville han bra springa iväg och han var rädd för allt! Så jag hoppade av och lädde honom hem. Då han är tryggare bär man står bredvid honom och prata med honom. Tror att han testade mig och var lite rädd på samma gång, men mamma vill att jag ska leda honom när han blir så när hon inte är med. Så att jag inte ramlar av och skadar mig när ingen är där. Och nu har jag pluggat pluggat och pluggat sen jag kom hem. Har prov i morgon i SO, och ett engelska läxförhör. Nae nu måste jag verkligen sova!
Natt på er

Söta ponny! Jag älska honom i alla fall han är så cool finns verkligen ingen som han! Han har en grym personlighet!

//Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0