Det finns ingen bättre än du! ♥

Kommer ihåg första gången jag provred dig♥ Kan inte säga att jag fastnade direkt. Vi red dressyr på banan och det kändes inte bra. Han var stark och pigg, men efter jag ridit honom där en stund frågade dom om jag ville rida honom till sommarbetet. Och det var ju klart jag ville det. Jag kommer ihåg att han var pigg och stark då med, men då var jag säker på att det var han jag ville ha. 
Vi åkte och provred honom igen och den här gången hoppade vi. Det gick bra och vi bestämde att om han gick igenom vätrinärbesiktningen skulle vi ta honom. Han gick igenom utan någon som hällst anmärknigar. Sen var han bara min
Vi har haft det jobbigt och svårt ett tag och han var för svår för mig helt klart. Men jag vägrade att sälja honom, vi kämpade igenom oss det. Och sakta men säkert gav det resultat.
Förra året kännde jag att det gätt resultat, även fast många sa att han hade blivit mycket bättre redan innan det. Och i år har vi gjort en utvecklig som heter duga! Ponnyn är fantastisk!
Det var inte många som trode på oss i början, men nu kan ingen säga något om det
I år känns det som att allt går, visst har vi mycket kvar att jobba med precis som alla andra. Jag har fått en vän för livet helt enkelt. Kännslan när han kommer i full gallop när man roppar på honom går inte att beskriva Han gör det inte alltid men han gör det i bland och det måste ju betyda att han gillar mig.
Det finns inte ord på hur mycket jag gillar denna ponny



Kommentarer
Postat av: Emma

åhmen gud vilken söt ponny! haha dör så söt :D

2012-09-12 @ 14:36:37
URL: http://snygghest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0